Časté dotazy

Zde najdete odpovědi na vaše nejčastější dotazy.

V případě jakéhokoliv jiného dotazu se na nás neváhejte obrátit telefonicky či emailem.

 

Často kladené dotazy:

1. Termín dodání, doprava

Jak dlouho trvá výroba fotoknihy?

Standardní lhůta výroby trvá 8 - 10 pracovních dnů dle vytíženosti.

Je možné si připlatit za expresní výrobu?

Ano, nabízíme výrobu do 24 h, do 3 pracovních dnů, do 5 pracovních dnů, do 7 pracovních dnů. Tuto možnost lze zvolit v posledním kroku objednávky.

Jakým způsobem mohu objednávku zaplatit?

Objednávku lze zaplatit několika způsoby. Osobně na prodejně, platebním příkazem, platba kartou přes platební bránu či zasláním na dobírku.

Jaká je cena dopravy?

Zásilkovna platba předem ve výši 89 Kč.

Zásilkovna na dobírku ve výši 99 Kč.

Českou poštou platbou předem ve výši 114 Kč.

Českou poštou na dobírku ve výši 124 Kč.

Kolik stojí poštovné při větším počtu produktů?

Poštovné do 5 ks dle zvoleného druhu dopravy viz dotaz výše.

5 - 10 kusů s dopravou 149 Kč.

10 + kusů s dopravou 249 Kč.

Lze využít osobní odběr?

Ano, výrobky si můžete vyzvednout v partnerské provozově pro osobní odběr na adrese: Brněnská 1113, Modřice.

Mapa zde.

Mohu objednat více produktů naráz?

Ano, v online programu vždy vytvořte každý produkt zvlášť. Po dokončení dejte vložit do košíku a pokračovat v nákupu. Jakmile budete mít vše vytvořeno objednejte v pokladně / košíku.

2. Otázky k objednávce

Mohu odstranit čárový kód?

Ano. V procesu objednávky je v posledním kroku možnost výběrů odstranění čárového kódu. Vyberte tuto možnost.

Mohu si vybrat tisk na kvalitnější papír?

Ano. V procesu objednávky je v posledním kroku možnost výběru druhu papírů. Vyberte si papír, kterým vylepšíte svou fotoknihu.

Standardní vs. kvalitnější papír – rozdíly.

Fotoknihy tiskneme na lesklý tiskařský papír o hmotnosti 150 g. Nabízíme možnost změny na lepší papír EVERFLAT za příplatek.

Papír EVERFLAT je kvalitní natíraný papír o hmotnosti 220 g opatřený speciálním polyesterovým páskem, který zajistí, že fotokniha bude mít zcela rovný přechod stran, neboli bude při otevření plochá.

3. Nápověda pro program

Jak si mohu založit účet?

V pravém horním menu je možnost "Registrovat". Klikněte na tuto možnost a projděte procesem registrací.

Zapomněl/a jsem heslo, co mám dělat?

Pokud jste zapomněl/a heslo, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Do kdy je možné objednávku stornovat?

Pokud jste si všimli nějaké chyby ve Vašem projektu nebo chcete objednávku zrušit, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu, co nedjříve. Objednávku je možné stornovat pouze do té doby, než bude připravena k tisku.

Jak mohu svou knihu editovat?

Po vytvoření náhledu fotoknihy jste pouze v jednoduchém režimu. V horním menu se můžete přepnout do ROZŠÍŘENÉ EDITACE, kde jsou vaše možnosti pro úpravy veliké.

Rozšířená editace

 

Co je technologický prostor a kam až mohu vložit fotografie, aby nebyly na knize bílé okraje nebo aby se mi neořízly fotografie?

Technologický prostor je prostor přibližně 1 cm od skutečného okraje stránky. Do tohoto prostoru by se nemělo nic dávat. Jelikož papír je řezán ručně, tak fyzický řez papíru je s tolerancí cca 2 mm od okraje stránky. Pokud tedy umístíte objekt do nebo blízko technologického prostoru, tak může nastat skutečnost, že tento objekt bude oříznut či se bude nacházet blízko okraje.

 

Jak správně zacházet s technologickým prostorem?

Pokud si nepřejete, aby fotografie, nápisy či rámečky byly oříznuty, umisťujte objekty tak, aby nebyly za nebo blízko červené šrafované čáry.

Pokud nechcete, aby fotografie měly bílé okraje (okraj s Vámi zvoleným pozadím strany), prosím, umístěte fotografie za šrafované čáry.

Jak dlouho zůstane můj projekt uložený?

Data Vám držíme na serverech zcela zdarma po dobu 3 měsíce od vytvoření objednávky. Během této doby se k projektu můžete kdykoliv vrátit a projekt upravit, objednat znovu.

Jak mohu opětovně produkt objednat?

Po přihlášení klikněte v pravém menu na "Můj účet" a poté archiv zakázek. Zde držíme Vaše objednané projekty po dobu 3 měsíců.

Mohu tvořit fotoknihu v mobilu?

Ano, online editor je přizpůsoben také pro mobilní telefony. Veškeré produkty tedy můžete tvořit i v mobilním telefonu.

Jak velké fotografie pro fotoknihy lze do programu vkládat?

Velikost fotografie pro fotoknihy by neměla přesahovat 2000x2000 pixelů. V případě, že byste se potkali s chybou, že je fotografie příliš velká, doporučujeme fotku zmenšit. Změnu velikosti můžete provést například v Malování.

Vytvořil/a jsem si špatný typ fotoknihy, lze jej změnit bez ztráty úprav?

Pokud jste si zvolil/a jiný typ fotoknihy, než jste chtěli, můžete jej jednoduše změnit.

  • Otevřete si Váš projekt a klikněte na tlačítko , které se nachází nad fotoproduktem.
  • Po kliknutí na toto tlačítko se Vám otevře okno, ve kterém naleznete možnosti produktů, do kterých můžete Váš projekt změnit.
  • Prosím, po změně produktu si projekt řádně zkontrolujte.
Můžu si již objednaný produkt změnit na jiný typ?

Ano, již objednaný produkt si můžete změnit na jiný typ.

  • Přihlaste se ke svému účtu. Na svém účtu přejděte do sekce „Archiv zakázek“.
  • Zvolte si projekt, který chcete změnit na jiný typ fotoproduktu.
  • U tohoto zvoleného projektu klikněte na tlačítko „Duplikovat“ a změňte název projektu.
  • Duplikovaný projekt otevřete.
  • Otevřete si Váš projekt a klikněte na tlačítko , které se nachází nad fotoproduktem.
  • Po kliknutí na toto tlačítko se Vám otevře okno, ve kterém naleznete možnosti produktů, do kterých můžete Váš projekt změnit.
  • Prosím, po změně produktu si projekt řádně zkontrolujte.

4. Chybové hlášky

Program mi hlásí špatnou kvalitu fotografie.

Aplikace je nastavena na automatické hlídání kvality fotografií. Žlutá a oranžová výstraha se dá ještě tolerovat. V případě červeného vykřičníku není kvalita dostačující. V tomto případě doporučujeme fotografii zmenšit nebo nahradit jinou. Fotografie na tisk by měly mít rozlišení 300dpi. Rozrastrované fotografie vlivem špatné kvality není důvodem reklamace.

Fotografie jsou v náhledu programu rozmazené.

Fotografie se Vám mohou v náhledech někdy ukazovat jemně rozmazané a rozostřené. Důvodem je nastavení programu, který se snaží nezatěžovat operační pamět Vašeho počítače. Jedná se POUZE O NÁHLED, fotografie budou vytištěny dle kvality Vašich fotek. Mějte na paměti kontrolu výstražných trojúhelníků, který se zobrazí v případě horší kvality fotografie.

CHYBOVÁ HLÁŠKA – Projekt hlásí prázdné obrázkové nebo textové pole.

Pokud Vám aplikace hlásí, že projekt obsahuje prázdné obrázkové nebo textové pole, znamená to, že jste nevyplnili námi předpřipravené šablony. Zkuste svůj projekt zkontrolovat, zdali jsou všechna pole připravevná pro Vaše fotografie vyplněna.

5. Reklamace

Jak mohu produkt reklamovat?

V případě reklamace se nám ozvěte, co nejdříve emailem či telefonicky. Individuálně se domluvíme na nápravě dle důvodu a rozsahu reklamace.

Zadejte email Vaší objednávky